Αμαξάδες και πόθοι


Τι ωραίες που είναι ρε οι βόλτες με το αμάξι όταν δεν οδηγείς εσύ. Αμαξάδες, έτσι τις λέει ο αδερφός μου. Συνοδηγός αράζεις κι αγναντεύεις τα τοπία.

Και ακούς μουσική, ή κουβεντιάζεις, ή σιωπηλά συνυπάρχεις.

Και τότε σκέφτεσαι.

Καλοσύνη σήμερα, συνοδηγός, σκέφτηκα.

Σκέφτηκα πως η καλύτερη αμαξάδα πρέπει να είναι με κάποιον που αγαπάς και σ’αγαπάει και αγαπιέστε.

Και τότε σκέφτηκα πως κάποτε ήμουνα πουλί και μ’αγαπούσανε πολλοί.

Κι αν έχω αγαπήσει μία φορά στη ζωή μου, έχω ποθήσει εκατό.

Τούτο, λοιπόν, το μικρό ποστ είναι για όλους εκείνους τους στιγμιαίους πόθους. Όλους αυτούς και όλες αυτές που αντίκρυσα και γνώρισα και θα ήθελα να γνωρίσω λίγο καλύτερα και θα ήθελα να κρατήσω στα χέρια μου και θα ήθελα να με κρατήσουν στα δικά τους. Θα μπορούσαν να έχουν γίνει έρωτες και φιλίες.

Σχολιάστε

