Ανθρωποφάγα τέρατα και ο Καββαδίας


Εφημερεύω.

Είναι μοναχικά.

Έβαλε κρύο έξω και νυχτώνει νωρίς.

Σκοτεινοί άδειοι διάδρομοι, παλιά μηχανήματα που τρίζουν, φύση δέντρα ζουζούνια ζώα, περιμένω να φανεί το φάντασμα κάποιου που έφυγε εδώ μέσα, ή τα φαντάσματα όλων τους, ή ακόμα και κάποιο περίεργο τερατώδες άγριο ζώο απ’τα βουνά που τρώει ανθρώπους και διψάει για αίμα.

Ακούω ουρλιαχτά και τρέχω να δω τι συμβαίνει, αίματα παντού, πανικός, αρπάζω έναν σιδερένιο λοστό και βαδίζω προσεχτικά. Στρίβω στην γωνία, ένα θεόρατο πλάσμα με κοφτερά νύχια και δόντια έχει γραπώσει τον επιμελητή μου απ’τον λαιμό και ετοιμάζεται να δαγκώσει. Ορμάω και το χτυπάω στο κεφάλι με όλη μου την δύναμη. Το τέρας αιφνιάζεται και χαλαρώνει τις λαβές του. Σώζω τον επιμελητή μου και απομακρυνόμαστε τρέχοντας και αναζητούμε καταφύγιο.

Η φαντασία μου καμιά φορά οργιάζει όταν είμαι μόνη.

Καλύτερα να φαντάζομαι περιπέτειες, είμαι ο ήρωας που σώζει τον κόσμο και τους ανθρώπους, επιτίθεμαι στα προβλήματά μου και όλοι μ’αγαπάνε. Ποιος έχει ανάγκη την πραγματικότητα με τέτοια φαντασία;

Κάπου κάπου, όμως, μου ξεφεύγει και καμιά σκέψη ρεαλιστική, και κάπου κάπου αυτή η σκέψη δεν είναι δυσάρεστη. Κάπου κάπου σκέφτομαι τον Μ. που ξέρει απέξω Καββαδία. Και μετά σκέφτομαι τον Καββαδία και τον Μ. Σκέφτομαι πως καθόμαστε οι τρεις μας σε μια λοτζέτα με θέα την θάλασσα, ο ένας καπνίζει τσιγάρο κάμελ, εγώ πίνω ουίσκι, κι ο άλλος πλέκει σαλαμάστρα τα μαλλιά μου. Υγρό όνειρο, να την πάλι η φαντασία, οργίασε.

Είναι σέξι να ξέρεις απ’έξω Καββαδία.

Εφημερία, κρύο, μοναξιά.

Σχολιάστε

