Το πτυχίο είναι ένας τεράστιος αιμοδιψής μεταλλαγμένος καρχαρίας που θέλει να με φάει.


κόπηκα ιστολογία ξέρεις

Σήμερα έμαθα πως πέρασα Ιστολογία.
Πέρασα.
Δεν κόπηκα.
ΔΕΝ. Κόπηκα.
Έτσι μου είπαν. Ελπίζω να μην έκανε λάθος κανείς. Ελπίζω όντως να πέρασα.
Δεν το πιστεύω ότι πέρασα.
Νόμιζα πως είχα κοπεί.
Δεν κόπηκα.

Ένα μάθημα λιγότερο για το πτυχίο.
Είμαι σε ένα βαρκάκι στο πέλαγος και με πλησιάζει ένας τεράστιος αιμοδιψής μεταλλαγμένος καρχαρίας και μόλις έκανα άλλη μία τρύπα στη βάρκα.
Τουν-τουν τουν-τουν τουν-τουν τουν-τουν τουν-τουν.

Δεν κόπηκα.

Και δεν σε είδα στον ύπνο μου.

Στον ύπνο μου είδα πως εφημέρευα στα ΤΕΠ μόνη μου, χωρίς ειδικευόμενο ή επιμελητή, και πως η ασθενής που έβλεπα είχε πάθει εγκεφαλικό, αλλά το εγκεφαλικό δεν ήταν εγκεφαλικό τελικά, γιατί ήταν λευκοεγκεφαλοπάθεια.
Τι είναι η λευκοεγκεφαλοπάθεια ρε παιδιά;

Δεν σε βλέπω όταν κοιμάμαι και δεν σε βλέπω όταν είμαι ξύπνια και σε βλέπω παντού μπροστά μου.

-Θέλεις;
-Θέλω πάντα
-Έχεις κέφι;
-Έχω πάντα
-Ίσως έρθω
-Έλα αμέσως
-Δεν θέλω
-Μην έρθεις
-Δεν έχω κέφι
-Μην έρθεις
-Ίσως έρθω
-Μην περάσεις

Σχολιάστε

