23


Πάν’ και τα 23, τα έκλεισα.

Χμ.

Βρε πώς πέρασε ο καιρός, σαν χθες είχα πάλι γενέθλια, ήμουν στη Βοστώνη, στο συνέδριο, πεινασμένη, κουρασμένη, να μου λείπει ο τότε φίλος μου.

Χα.

Σαν χθες και σαν αιώνας.

Εικοσιτριών χρονών και ενός αιώνα.

Κι αν πέρασε ένας αιώνας, ανάθεμα αν έλυσα τις περσινές απορίες και ανασφάλειες. 

Έμαθα όμως σ’αυτόν τον χρόνο πως ναι, θα πάρω πτυχίο, μάλλον με λίαν καλώς, και πως θα κάνω αγροτικό και διατριβή. Έμαθα πως πρέπει να έχω αυτοπεποίθηση, γιατί η διαφοροδιαγνωστική μου σκέψη δεν είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου, δεν είμαι γκαζμάς. Έμαθα πως όσο πιο πολύ διαβάζεις τόσο περισσότερο χρειάζεται να διαβάσεις. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι.

Έμαθα πως βαριέμαι τα χειρουργεία και πως τα χειρουργικά μπυτζαμάκια που καταπιέζουν τον πισινό και πως η μονοχρωμία δεν τονίζει.

Έμαθα πως θέλω να γίνω μάνα και θέλω οικογένεια.

Έμαθα πως μπορεί να σου λείψει μία κατάσταση, αλλά όχι απαραίτητα κι ένας άνθρωπος.

Έμαθα πως είναι οι κινήσεις αυξανόμενης οικειότητας που πρέπει να προσέχεις, γιατί μπορεί να γίνεις εμμονικός εκεί που δεν το περιμένεις.

Έμαθα πως αυτή την ίδια την οικειότητα την διεκδικείς, δεν στην χαρίζουν.

Έμαθα πώς να περπατάω με τακούνια.

Έμαθα πώς να βάζω λακ.

Έμαθα πως φίλοι σου είναι αυτοί που σε βλέπουν άπλυτο, ακατάστατο και μπίχλη και παρ’όλα αυτά σ’αγκαλιάζουν, και φίλοι σου είναι αυτοί που μοιράζεσαι το φαγητό και τον καφέ σου χωρίς να ζητήσει ο ένας την άδεια του άλλου, είναι αυτονόητο.

Έμαθα πως έχω τύπο τελικά. Τσιμπολογούσε τις ξανθιές, ήταν ωραίος ο Μπάμπης ο φλου.

Έμαθα πως, ψέμματα, ήξερα πως όλοι οι γάτοι είναι μουσικοί, γι’αυτό ακούς παντού τρελή, τρελή μουσική.

Ω ντρίνγκι ντρίνγκι ντρίνγκι! 

Έμαθα πως, you don’t own me.

 

 

Και έμαθα πως στην αναβροχιά υπάρχουν και τα ίντερνετς.

Σχολιάστε

