6


Σιξ σιξ σιξ δε νάμπερ οφ δε μπιστ, είπαν οι Iron Maiden κι εμείς νομίζαμε πως έλεγαν «six six six, the number of the Beast». Μα αυτοί, είμαι σίγουρη, εννοούσαν «six, six, six, the number of the Beast». Έχουν σημασία τα σημεία στίξης, μάγκα μου.

Το Έξι, λοιπόν, ο αριθμός του Κτήνους.

Κι αν δεν κατάλαβες ακόμα, μιλάω για Το Έκτο Έτος.

ΞΕΚΙΝΗΣΕ.

Η πρώτη εβδομάδα μου έκατσε στο στομάχι σαν μία διπλή μερίδα τηγανιτές μελιτζάνες με σκορδάκι. Σαν την πίτσα της θείας μου της Ματίνας. Σαν το κοκορέτσι και το αρνί του Πάσχα. Βαρύ και αχώνευτο.

Πρωινό ξύπνημα, απογευματινό σχόλασμα, εφημερίες ως τις 10 το βράδυ, πολλές εξετάσεις, η βάση είναι το εφτά, εργασίες, εξεταστικές, πτυχιακές.

(παναγιά μου)

Όμως είδα μωρά. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Γεννημένα κι αγέννητα.

Είδα εμβρυάκια σε τοσοδούλικες κοιλίτσες και μωρά έτοιμα να βγουν σε κοιλάρες απεδώ ως απέναντι. Όσο πιο μεγάλη η κοιλιά, τόσο πιο δυνατά φωνάζει το μητρικό σου ένστικτο «ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ».

Είδα και αποτυχημένες κυήσεις και κλάματα και αποξέσεις, είδα κομμάτια ιστού που πριν λίγες μέρες ήταν άνθρωποι.

Η φύση είναι σοφή, μας θύμισε ο Π.. Ό, τι δεν της βγαίνει σωστό το απορρίπτει.

Από αύριο θα είμαι στους τοκετούς, θα βλέπω φρέσκα μωράκια. Πώς να μιζεριάσεις με τέτοιο πρόγραμμα;

Μα και πώς να μιζεριάσεις όταν συναναστρέφεσαι κάθε μέρα με ανθρώπους σαν τα τρία άλφα; Είμαι περικυκλωμένη από μικρά ξανθά και κοκκινομάλλικα άλφα. Είναι ωραία εδώ.

Και πώς να μιζεριάσεις όταν συναναστρέφεσαι με ειδικευόμενους καλοκαιρινά όνειρα, που σου μιλάνε σαν να είσαι ίσος, για πρώτη φορά. Και γι’αυτό εσύ τους αγαπάς περισσότερο.

Κι έτσι κάπως ξεχνώ για λίγο τον μίζερο εαυτό μου και σιγοτραγουδώ τα πρωινά.

Μπέιμπι μπέιμπι μπέιμπι μπέεεειμπιιιιι

1 σχόλιο »

  1. Liz Said:

    πίτσα θείας Ματίνας και Α. αυτό.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Σχολιάστε

