Καμία σωτηρία.


Θαρρώ πως κάθε που γράφω εδώ πέρα είμαι σε εξεταστική περίοδο.

Μα θα μου πεις, στη σχολή που είσαι, η εξεταστική είναι default.

Ξεκίνησα, που λες, να γράφω πάλι για την ιατρική και την εξεταστική. Π ά λ ι. Αλλά τα έσβησα και αποφάσισα να γράψω κάτι άλλο. Γιατί είναι Κυριακή απόγευμα και εχθές ξενύχτησα με τις φίλες μου μετά από πολύ καιρό και ήρθε το καλοκαίρι και κάνει ζέστη και αισθάνομαι πολλή οργή.

Κάθισα και διάβασα λιγάκι Τρυποκάρυδο μετά το φαγητό. Τσουλάει εύκολα ο Τομ Ρόμπινς και ο τρόπος που αναμειγνύει τις μπαρούφες σε ένα καλώς ρέον κείμενο μου θυμίζει το δικό μου ανακατωσούρικο γράψιμο.

Γράψιμο. Ας γελάσω. Ούτε καν εκατόν σαράντα χαρακτήρες αδυνατώ να καλύψω πλέον.

Αλλά τουλάχιστον έχω στο καθημερινό μου λεξιλόγιο λέξεις και εκφράσεις όπως λάμπον άμμα, in situ, βλατιδοφυσαλιδώδης, τζιροβέκι, καρηβαρία, tacrolimus, πρηνής, στους ιστούς τους.

«Η ασθενής αναφέρει καρηβαρία και ιστορικό λήψης tacrolimus προ εξαμήνου, ενώ εμφανίζει λάμπον άμμα και βλατιδοφυσαλιδώδες εξάνθημα. Υπάρχει υποψία για καρκίνωμα In situ και λοίμωξη από πνευμονοκύστη τζιροβέκι. Συστάθηκε ανάπαυση σε πρηνή θέση. Στους ιστους τους.»

Ωπ.

Να.

Από ‘δω το πήγα, από ‘κει το πήγα, τσουπ, στο ίδιο θέμα κατέληξα.

Υπάρχει σωτηρία;

(διακοπές)

(#stousistoustous)

Σχολιάστε

