Για τον Ρίνγκο.


Σήμερα τα φώτα και ο φωτισμός, η χαρά μεγάλη κι ο αγιασμός.

Σήμερα κάποιος αποφάσισε να σκοτώσει τον σκύλο μου.

Η οργή μου είναι τόση που θα ήθελα, σαν άλλος Δίας, ν’αρπάξω μια χούφτα κεραυνούς και να κεραυνοβολήσω με λύσσα και ορμή αυτόν που έβαλε τη φόλα.

Μα η θλίψη με παραλύει. Όπως το δηλητήριο παρέλυσε το σώμα του Ρίνγκο. Και το σώμα μου συσπάται με λυγμούς. Όπως το σώμα του Ρίνγκο με αφρούς.

Γιατί έτσι πεθαίνουν τα ζώα που τρώνε φόλα. Αργά και μαρτυρικά.

Ο Ρίνγκο δεν είναι το πρώτο κατοικίδιό μου που φολιάζουν. Είναι το τέταρτο. Πριν χρόνια είχα τρεις γάτες. Τότε η μία μόνο κατάφερε να επιβιώσει.

Κατάρα σ’αυτόν και τους ομοίους του.

Ανάθεμα την ώρα. Κατάρα την στιγμή.

Ήταν τιμή μου.

6 Σχόλια »

  1. salatatv Said:

    Κουράγιο! Δυστυχώς οι θρασύδειλοι δολοφόνοι ζώων σπάνια εντοπίζονται.

    Κουράγιο 😦

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Stathis, Alex Walex, o pappous and others. o pappous said: αναθεμα τν ωρα καταρα τ στιγγνη σκοτωσαν οι οχτροι μας.. RΤ @Lenioux Σήμερα κάποιος φόλιασε τον σκύλο μου.Για τον Ρίνγκο http://twt.gs/PoEOL […]

  3. Vam33 Said:

    όλες τις κατάρες στο κτήνος

  4. Nancielasketo Said:

    Άψυχοι άνθρωποι που τους αξίζουν τα χειρότερα. Πολύ λυπάμαι για το Ρίνγκο σου,να ‘ναι καλά η ψυχούλα εκεί που είναι τώρα
    😦

  5. Νικός Said:

    Ελεινός και κακόψυχος αυτός που το έκανε. Κουράγιο!

  6. nells Said:

    όποιος είναι μπροστά του να το βρει!
    αν είναι δυνατόν.αυτοί οι άνθρωποι σε άλλες χώρες τιμωρούνται με ποινές ανάλογες φόνου ανθρώπου..
    μου έχει συμβεί όταν ήμουν παιδί…


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Σχολιάστε

