Απολογισμός


Μπήκε Σεπτέμβρης. Επιτέλους. Φθινόπωρο, έστω και θεωρητικά. Ένα βήμα πιο κοντά στον χειμώνα. Αγαπώ τον χειμώνα και μόνο αυτόν. Όταν κάνει κρύο είμαι ικανοποιημένη και δεν λέω «αχ, πότε θα καλοκαιριάσει». Είμαι χειμερινός τύπος. Ρίγη συγκίνησης διαπερνούν το κορμί μου στο άκουσμα λέξεων όπως «ζακέτα», «κασκόλ», «κουβέρτα», «χουχούλιασμα», «ζεστό ρόφημα», «παγωμένες άκρες δαχτύλων», «κάστανα στη θράκα».

Μα δεν θα εκθειάσω τον χειμώνα τώρα. Θα κάνω απολογισμό του καλοκαιριού μου. Ιούνιος-Ιούλιος-Αύγουστος 2010.

Να:

-Έχασα: έναν παππού, έναν θείο, μία θεία, ένα φεστιβάλ, ένα σκουλαρίκι, μία κοπέλα από φίλη μου

-Κέρδισα: μερικά κιλά, μερικές ρυτίδες, μερικούς θαυμαστές, μία άσπρη τρίχα

-Καινούριοι φίλοι: αμέ. Πολλοί. Ο Φραντς (ο Κάφκα), ο Άλφρεντ (ο Χίτσκοκ), το θερινό σινεμά στο Θησείο, η περιπτερού της γειτονιάς, και η Μπριζίτ.

-Ταινίες που είδα: τόσες που έχασα το μέτρημα

-Βιβλία που διάβασα: Σίγουρα όχι της Σχολής

-Συναυλίες: Πήγα! Και είδα τον τελικό του μουντιάλ εκεί. Αγκαλιά με μια μπύρα, ένα χοτ-ντογκ κι έναν τρελό μουσάτο.

-Μπάνια: ζίρο

-Παγωτά: *ωραίος καιρός σήμερα, ε;*

-Κομπλιμέντα (ορίτζιναλ, ειλικρινή, όχι γιαλαντζί): 3

-Εξεταστική: έδωσα 4, πέρασα 2, (δε) διάβασα για του Σεπτέμβρη

-Μετακόμιση: μία, και συμβαίνει αζ γουί σπικ

Σίγουρα δεν ήταν το καλύτερο καλοκαίρι που έχω περάσει. Σίγουρα θα περάσω και χειρότερα καλοκαίρια.

Μα τα Χριστούγεννα είναι πιο κοντά απ’όσο νομίζουμε.

Σχολιάστε

