Άκυρο το ταξίδι για Θεσσαλονίκη, ας γράψω για καμιά ταινία.


"Cet Obscur Objet du Desir"

"Cet Obscur Objet du Desir"

Δεύτερο άρθρο και ακόμα προσπαθώ να ξεκαθαρίσω πώς ακριβώς λειτουργεί το όλο θέμα με το blog…Τα σχέδια μου λοιπόν για σήμερα ήταν να είμαι στο τρένο για την συμπρωτεύουσα, ώστε να δω ύστερα από αρκετά μεγάλο διάστημα την πολυαγαπημένη μου κολλητή Ελένη (Λενάκι σ`αγαπώ πολύ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ το επίσης πολυαγαπημένο συγκρότημα Gogol Bordello!! Τα πράγματα όμως εξελίχθηκαν διαφορετικά και να`μαι εδώ, έτοιμη να γράψω για τη μεγαλύτερη ίσως αγάπη μου, μετά τη σοκολάτα φυσικά: το σινεμά!
Σας λέω λοιπόν από τώρα να το ξέρετε: λατρεύω τον Λουί Μπουνιουέλ και τον σουρρεαλισμό του, τον Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ και τα αηδιαστικομακάβρια του, τα ζόμπι, τον Ewan McGregor (γιατί κι εγώ κοριτσάκι είμαι), τα Star Wars (και τα 6!), τον Ροζ Πάνθηρα και τα CSI (οκ, οκ, δεν είναι σινεμά αυτό, αλλά δε με νοιάζει, εγώ τα λατρεύω) και πολλά άλλα ακόμα. Αποστρέφομαι με πάθος τον Λαρς Φον Τρίερ και το «Χαμένοι στη μετάφραση» και ο Γούντι Άλεν μου τη σπάει. Ονειρεύομαι όταν μεγαλώσω να γίνω σκηνοθέτις, παρ’ όλο που έιμαι ήδη δευτεροετής στην ιατρική της Αθήνας, έχω κάνει ήδη μία σκηνοθετική απόπειρα η οποία όμως ποτέ δεν οδήγησε κάπου γιατί κανείς δεν ήθελε να παίξει στο φιλμάκι μου και μου αρέσει πολύ όταν οι συνομήλικοι μου αναγνωρίζουν την έκταση των κινηματογραφικών μου γνώσεων και με θαυμάζουν γι’ αυτες!! Μα, πιο σημαντικό από όλα όσα πρέπει να γνωριζετε αγαπητοί αναγνώστες μου (μεγάλε μου αδερφέ δηλαδή) είναι το ότι αναζητώ ανθρώπους που δεν θα ακούσουν και θα δεχτούν αβίαστα αυτά που έχω να πω, αλλά θα συζητήσουν μαζί μου. Γι’ αυτό και οποιοδήποτε σχόλιο ή διαφωνία ή ξέρω ‘γω τι άλλο είναι ευπρόσδεκτα!

Περιμένω και ελπίζω να πληθύνετε!

2 Σχόλια »

  1. ποε.Μ Said:

    Ένας αναγνώστης ακόμα εκτός του big brother που είναι πανταχού παρόν..! Ανυπομονώ να σε διαβάσω, να σχολιάσω και να διαφωνήσω (εγκρίνω λουί μπουνιουέλ αλλά διαφωνώ όπως γνωρίζεις από το σχολείο για τον Ροντρίγκεζ..για την ακρίβεια τον μισώ με το ίδιο πάθος που μισείς τον Τριερ!!)

    τα καλύτερα έρχονται…
    καλή αρχή

    • drelenp Said:

      Αναστασίααααααααααααα!!!!!!!! Αχ, μου σχολίασες κιόλας!!!!!! Σ’ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυ!!!! Τα καλύτερα έρχονται!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Σχολιάστε

